به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

DGmyPC

دیجی مای پیسی

مکان تبلیغات شما

دسته بندی محصولات

میزکار کاربری

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

صفحات جداگانه

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین مطالب



دسته : انیمیشن , ,
دانلود انیمیشن سپید دندان White Fang 2018 با دوبله فارسی

نام اثر: انیمیشن سپید دندان White Fang 2018

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDb 7.0/10

مخاطب: همه گروه های سنی

محصول: فرانسه

موضوع: انیمیشن

کارگردان: الکساندر اسپیگارس

زبان: فارسی (دوبله)

مدت زمان: 76 دقیقه

سال تولید: 2018 میلادی

ادامه مطللب
شنبه 24 آذر 1397 - 20:7
بازدید : 49
دانلود بازی مهیج زنبور عسل Bee Movie Game

بازی زیبای Bee Movie Game برگرفته از انیمیشن زیبایی با همین نام است و در مورد زندگی زنبور ها در نیویورک می باشد که شخصیت اصلی داستان  زنبوری به نام بری بنسون است که به تازگی فارغ التحصیل شده اما متاسفانه به شغل تهیه عسل علاقه ای ندارد و اشتیاق وافری به ماجراجویی و کارهای خطرناک دارد. بازی با توجه به حجم کم گرافیک قابل قبولی دارد و گیمر را مجذوب سادگی خود خواهد کرد. کنترل زنبور عسل را به دست بگیرید و در هوا و زمین به جنگ زنبوری بپردازید و مراقب انسان هایی که با سم پاشی قصد نابودی شما را دارند نیز باشید. زنبور عسل توانایی های جالبی همچون رانندگی، انجام حرکات جالب در آمیخته با کمدی را نیز دارد که به شما کمک خواهد کرد تا بازی سراسر نشاط را تجربه کنید.

ادامه مطللب
شنبه 24 آذر 1397 - 19:53
بازدید : 131
دسته : بازی اندروید , ,
دانلود Mencherz 3.1.1 نسخه جدید منچرز بازی منچ آنلاین برای اندروید

از هرچه بگذریم، هیچ چیز جای سرگرمی‌های قدیمی خودمان را نمی‌گیرد. مخصوصاً سرگرمی‌های جمعی که ساعت‌ها ما و دوستانمان را در کنار هم جمع کرده و ساعات خوشی را برای‌مان رقم می‌زدند. منچ را همه می‌شناسیم. منچ یکی از جذاب‌ترین و جنجالی‌ترین سرگرمی‌های همه ما بوده؛ هرچند به نظر می‌رسد در این دوره و زمانه مانند قبل طرفدار نداشته باشد. شاید یکی از دلایل این عدم استقبال، سخت بودن تهیه صفحه بازی باشد. شاید هم خیلی از اوقات مانند زمانی که در سفر هستیم امکان حمل این بازی را با خود نداشته باشیم. درست همین مواقع است که نسخه مجازی این بازی می‌تواند حسابی به کارمان بیاید. منچرز به راستی نسخه کامل و جذابی از این بازی قدیمی را ارائه کرده است. عنوانی که به خوبی می‌تواند یاد و خاطرات گذشته را برای‌مان زنده کرده و همراه خوبی در جمع‌های دوستانه‌مان باشد. با ما در ادامه همراه باشید.

 

 

 

ادامه مطللب
شنبه 24 آذر 1397 - 19:1
بازدید : 82
دسته : بازی اندروید , ,
دانلود بازی 1.29.0 Pocket Troops سربازان کوچک برای اندروید

Pocket Troops نام یک بازی استراتژیک و اکشن می باشد. در این بازی قادر خواهید بود تا سربازانی بصورت بند انگشتی را در اختیار گرفته و آن ها را برای مبارزه راهی میدان نمایید. در بازی سربازان پاکت پی سی هر یک از سربازان شما قادر به انجام کاری متفاوت بوده اند که در کنار هم خواهند توانست تا یک تیم کامل را تشکیل دهند.  این برنامه  بصورت آنلاین می باشد که در آن شما باید با رقیبان خود در سراسر دنبا به رقابت بپردازید، همین طور قادر خواهید بود تا سربازان آن ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. در Pocket Troops پس از نابود کردن سربازان دشمن خواهید توانست تا امتیازاتی را جمع آوری کنید که بواسطه آن خواهید توانست تا سربازان خود را به سلاح های مرگبار تر مجهز نمایید. هر یک از سربازان دارای قدرت منحصر به فردی می باشد که با کنار هم گذاشتن صحیح آن ها می توان تیمی قدرتمند ساخت. اندروید لازم برای این بازی 4.0.3 و بالاتر می باشد.

ادامه مطللب
جمعه 23 آذر 1397 - 22:54
بازدید : 51
بازی زولا

Zula زولا یک بازی شوتر اول شخص آنلاین است. در این بازی رایگان می توانید اسلحه و مهمات خود را سفارشی کنید و با تشکیل تیم خود با تیمهای دیگر از سراسر کشور رقابت کنید، بازی شامل مدهای هیجان انگیز و مپ های متنوع است.

 

ادامه مطللب
جمعه 23 آذر 1397 - 15:10
بازدید : 63
دسته : انیمیشن , ,
انیمیشن سابرینا

نام اثر: سابرینا: جادوی گل سرخ – sabrina

کیفیت: HD 720

ژانر: داستانی – فانتزی

محصول: امریکا

کارگردان:

نویسنده:

شخصیت ها:

زبان: فارسی (دوبله)

سال تولید:2017

مدت زمان: 75 دقیقه

 

ادامه مطللب
جمعه 23 آذر 1397 - 14:44
بازدید : 48
اموزش انلاین بازی کردن Gang Beasts

| اپدیت شده در :   جمعه – ۱۸ آبان ۱۳۹۷ |دیجی مای پیسی

 

بازی رایانه ای Gang Beasts یک بازی چندنفره کمدی می باشد ، این بازی دارای شخصیت های جالب ، مبارزات خشن و خلاقانه و همچنین محیطهای بسیار خطرناک و کشنده می باشد . تماشا کنید که چگونه گروهی از افراد کاملا عجیب با دشمنانشان مبارزه می کنند ،آنها را حل می دهند ، می گیرند و از پنجره های بزرگ به بیرون پرت می کنند و زیرکامیون های بزرگ له می کنند .

 

مشاهده کنید که چگونه درکمال تعجب دوستانتانبه چه روش های عجبی شما را به قتل می رسانند . بازی رایانه ای Gang Beasts یک بازی رایانه ای چندنفره آنلاین می باشد که در سال ۲۰۱۴ معرفی شده است و از آن تاریخ در مراحل تولید به سر می برد . این بازی که با تم چندنفره خود را به بازی بازان معرفی کرده است تلاشی در جهت یک بازی جدی بودن نداشته است ، می توان گفت بازی رایانه ای Gang Beasts یکی از سرگرم کننده و خنده دار ترین بازی های چندنفره ای می باشد که در سال های اخیر ساخته شده است .

 

این بازی را می توانید با همراهی ۹ نفر از دوستانتان به انجام برسانید البته سازندگان قول تعداد ۱۶ بازی کن را برای بازی اصلی داده اند اما در مرحله Early Access تعداد ۹ نفر در دسترس می باشد . بازی رایانه ای Early Access در تاریخ ۲۹ آگست ۲۰۱۴ منتشر شده است و موفق به کسب نمره ۷۴% از وبسایت استیم شده است .

 

ادامه مطللب
جمعه 23 آذر 1397 - 12:15
بازدید : 123

صفحات سایت

تعداد صفحات : 3

آمار سایت

تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 1
تعداد کاربران : 2
امروز :
تعداد اعضای سایت : 2
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
گوگل امروز : 1
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 73
بازدید سال : 202
بازدید کل : 619

نویسندگان

تبادل لینک هوشمند






امکانات وب

خبرنامه وب سایت: