به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

DGmyPC

دیجی مای پیسی

مکان تبلیغات شما

دسته بندی محصولات

میزکار کاربری

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

صفحات جداگانه

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین مطالب

نوع : سینمایی | ساخت : ایران | موضوع : انیمیشن | کارگردان : هادی محمدیان

تهیه کننده : حامد جعفری | سال تولید : 1396 | سال انتشار : 1397 | مدت زمان : 100 دقیقه

فیلم سینمایی جدید فیل شاه انیمیشن دوم اثر پویا نمایی گروه هنر پویا می باشد

اولین اثر این مجموعه انیمیشن شاهزاده روم بود که فروش خوبی داشته و توانست سومین اثر پر فروش سال 94 شود.

صداگذاری این اثر در آمریکا انجام شده و کارگردانی آن برعهده هادی محمدیان بوده است.

این انیمیشن که توانست رکورد فروش انیمیشن در ایران را بزند، داستانی زیبا را روایت میکند.

میتوان داستان این انیمیشن را حمله ابرهه به مکه از زبان یک فیل که در آن جنگ حضور داشته است دانست.

رایگان شد!!!!

از چند روز دیگر در وب سایت!!!!

رایگان شد!!!!-0 تومان

نام اثر : بابی و ببو در ایران ( نجات سیبیل طلا )  |   سال انتشار : 1397  |  ژانر : کودک ، کمدی

زبان : فارسی | مدت زمان : 55 دقیقه  |   فرمت : mp4  | مخاطب : کودکان و نوجوانان  | کارگردان : یونس عباس زاده

بابی و ببو در ایران انیمیشنی است که با الگو گرفتن از انیمیشن های باب اسفنجی ساخته شده است.
این انیمیشن ایرانی با کارگردانی یونس عباس زاده ساخته شده و به نظر میرسد جز کارتون های ایرانی پر مخاطب شود.
انیمیشن بابی و ببو در ایران در استدیو انیمیشن سازی هنر سبز تهیه و تولید شده و در پاییز 1397 منتشر شده است.

 

توجه توجه!!!:لینک دانلود هنوز ساخته نشده و دانلود بسته میباشد!!!!

4500 تومان


دسته : بازی اندروید , ,
دانلود Clash Royale 2.5.2 - آپدیت بازی استراتژی

Clash Royale – کلش رويال اندروید بازي پرطرفدار و فوق العاده زيباي استراتژيک از سوپرسل خالق بازي هاي محبوب Clash Of Clans و Boom Beach است که براي سيستم عامل هاي مختلف عرضه شده است و نسخه اندرويدي اش تا به امروز بيش از 500.000.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلي دريافت شده و از محبوب ترين ها به شمار مي رود! بازي Clash Royale – کلش رویال نيز همانند بازي کلش آف کلنز طراحي شده است و در ان شما با کاربران آنلاين سراسر جهان به رقابت مي پردازيد! مثل تمام بازي هاي کم حجم ژانر MOBA، در اين بازي هم هدف ارسال نيروها به سمت سپاه دشمن براي تخريب برج ها و سرنگون کردن پادشاه آن هاست! همزمان با اين کار هم بايد از قلمرو پادشاهي خودتان با اتکاي به جادو، بناهاي دفاعي و سربازاني که در اختيار داريد محافظت کنيد! در بازي فوق العاده زيباي Clash Royale طيف گسترده اي از کارت ها در اختيار شماست که بايد به کمک آنها يک Battle Deck براي ارسال به ميدان مبارزه تشکيل دهيد. حتي مي توانيد در بازي براي خودتان يک کلن بسازيد و در آن کارت هايتان را با ديگر اعضا به اشتراک بگذاريد! بسياري از کاراکترهاي Clash Royale همان چهره هاي آشناي بازي کلش آو کلنز هستند، هر چند که کاراکترهاي جديدي مثل پرنسس ها، شواليه ها و اژدهايان کوچک را هم در ميانشان خواهيد ديد! آپديت جديد بازي فوق العاده ي کلش رويال را امروز همزمان با انتشار حضور شما عزيزان معرفي مي کنيم که مي توانيد ان را با يک کليک دريافت نماييد و برای روزها معتادش شوید!آرام

ادامه مطللب
پنج شنبه 29 آذر 1397 - 2:2
بازدید : 38
دسته : بازی اندروید , ,
دانلود Parker & Lane: Twisted Minds 1.0.5 - پارکر و لین: ذهن پیچیده + دیتا

Parker & Lane: Twisted Minds – پارکر و لین یک بازی بسیار جذاب و زیبا در سبک بازی های پازل – فکری و ماجراجویی از GameHouse برای اندروید می باشد که قبلا نسخه ی دیگری از همین بازی با نام Parker & Lane: Criminal Justice را نیز در گوگل پلی منتشر کرده بود. این بازی به صورت رایگان برای دستگاه های اندرویدی در گوگل پلی منتشر گردیده است. در این بازی شما باید به دو کارآگاه کمک کنید تا مهم ترین مسائل جنایی که با آنها روبرو می شوند را حل نمایند. شما به عنوان پارکر باید در دوران بچگی او به دنبال یک قاتل زنجیره ای بگردید و سعی کنید تا قبل از اینکه گذشته اش آینده ی او را نابود کند به این مسائل پایان دهید. این دو کارآگاه سعی دارند تا تمام مسائل جنایی که با آن روبرو می شوند را حل کنند و یکی از بهترین کارآگاهان تازه کار در محل کار خود هستند. با این حال ممکن است مسائلی که به آن برخورد می کنند بسیار بیشتر از حد آنها باشد که به همین دلیل است که ممکن است نیاز به کمک شما داشته باشند تا مسائل را حل کرده و جنایتکاران را دستگیر نمایند. اگر شما هم از طرفداران بازی های فکری و ماجراجویی هستید و به این بازی علاقه پیدا کرده اید، می توانید همین حالا آن را دانلود کرده و به ما بگویید چه امتیازی برای آن مناسب است.

ادامه مطللب
چهار شنبه 28 آذر 1397 - 18:19
بازدید : 29
دسته : بازی اندروید , ,
دانلود Clash of Clans - آپدیت بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید !

Clash of Clans – کلش آو کلنز بازی محبوب و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5.0 و بیش از 500 میلیون دانلود از پلی استور (گوگل پلی – مارکت اندروید) از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید. در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعتیادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد!

ادامه مطللب
سه شنبه 27 آذر 1397 - 20:26
بازدید : 59
دسته : بازی اندروید , ,
دانلود Soccer Stars 4.2.0 - بازی ورزشی محبوب ستاره های فوتبال اندروید !

Soccer Stars – ستاره های فوتبال یک بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های ورزشی و فوتبال از Miniclip.com مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت کاملا رایگان عرضه شده و با میلیون ها بازیکن از سراسر جهان از برترین و محبوب ترین بازی های اندرویدی به شمار می رود! در این بازی که تا به امروز حدود 100 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از محبوب ترین بازیهای ورزشی به شمار می رود ؛ شما می توانید رقیب خودتان را از میان میلیون ها بازیکن از سراسر دنیا برای تجربه ی بک بازی فوتبال رومیزی هیجان انگیز دعوت کنید! اگر دوست دارید که به عنوان یک بازیکن معروف شناخه شوید پس همین الان بازی را دانلود، نصب و اجرا کنید و در آن توپ را با قدرت بسیار بالا و جهت مناسب هدف گرفته و به حریف خود گل بزنید! شما می توانید به روش های مختلفی به بازی کردن سرگرم شوید یکی اینکه به صورت چند نفره با دیگر بازیکنان جهانی و از طریق اینترنت به رقابت و یا در مقابل دوست خود به مسابقه بپردازید و یا به صورت یک نفره و آفلاین به جمع آوری و سفارشی سازی تیم های مختلف مشغول شوید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ورزشی هستید، Soccer Stars را امتحان کنید و بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد !؟

ادامه مطللب
دو شنبه 26 آذر 1397 - 23:16
بازدید : 67
دسته : بازی اندروید , ,
دانلود Mencherz 3.1.1 نسخه جدید منچرز بازی منچ آنلاین برای اندروید

از هرچه بگذریم، هیچ چیز جای سرگرمی‌های قدیمی خودمان را نمی‌گیرد. مخصوصاً سرگرمی‌های جمعی که ساعت‌ها ما و دوستانمان را در کنار هم جمع کرده و ساعات خوشی را برای‌مان رقم می‌زدند. منچ را همه می‌شناسیم. منچ یکی از جذاب‌ترین و جنجالی‌ترین سرگرمی‌های همه ما بوده؛ هرچند به نظر می‌رسد در این دوره و زمانه مانند قبل طرفدار نداشته باشد. شاید یکی از دلایل این عدم استقبال، سخت بودن تهیه صفحه بازی باشد. شاید هم خیلی از اوقات مانند زمانی که در سفر هستیم امکان حمل این بازی را با خود نداشته باشیم. درست همین مواقع است که نسخه مجازی این بازی می‌تواند حسابی به کارمان بیاید. منچرز به راستی نسخه کامل و جذابی از این بازی قدیمی را ارائه کرده است. عنوانی که به خوبی می‌تواند یاد و خاطرات گذشته را برای‌مان زنده کرده و همراه خوبی در جمع‌های دوستانه‌مان باشد. با ما در ادامه همراه باشید.

 

 

 

ادامه مطللب
شنبه 24 آذر 1397 - 19:1
بازدید : 80
دسته : بازی اندروید , ,
دانلود بازی 1.29.0 Pocket Troops سربازان کوچک برای اندروید

Pocket Troops نام یک بازی استراتژیک و اکشن می باشد. در این بازی قادر خواهید بود تا سربازانی بصورت بند انگشتی را در اختیار گرفته و آن ها را برای مبارزه راهی میدان نمایید. در بازی سربازان پاکت پی سی هر یک از سربازان شما قادر به انجام کاری متفاوت بوده اند که در کنار هم خواهند توانست تا یک تیم کامل را تشکیل دهند.  این برنامه  بصورت آنلاین می باشد که در آن شما باید با رقیبان خود در سراسر دنبا به رقابت بپردازید، همین طور قادر خواهید بود تا سربازان آن ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. در Pocket Troops پس از نابود کردن سربازان دشمن خواهید توانست تا امتیازاتی را جمع آوری کنید که بواسطه آن خواهید توانست تا سربازان خود را به سلاح های مرگبار تر مجهز نمایید. هر یک از سربازان دارای قدرت منحصر به فردی می باشد که با کنار هم گذاشتن صحیح آن ها می توان تیمی قدرتمند ساخت. اندروید لازم برای این بازی 4.0.3 و بالاتر می باشد.

ادامه مطللب
جمعه 23 آذر 1397 - 22:54
بازدید : 49

صفحات سایت

تعداد صفحات : 1

آمار سایت

تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 1
تعداد کاربران : 2
امروز :
تعداد اعضای سایت : 2
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
گوگل امروز : 1
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 14
بازدید سال : 143
بازدید کل : 560

نویسندگان

تبادل لینک هوشمند






محصولات تصادفی

امکانات وب

خبرنامه وب سایت: