به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

DGmyPC

دیجی مای پیسی

مکان تبلیغات شما

دسته بندی محصولات

میزکار کاربری

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

صفحات جداگانه

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین مطالب



دسته : انیمیشن , ,
دانلود انیمیشن پا کوچولو Smallfoot 2018 با دوبله فارسی

نام اثر: انیمیشن پا کوچولو Smallfoot 2018

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDb 6.7/10

مخاطب: همه گروه های سنی

محصول: آمریکا

موضوع: انیمیشن

کارگردانان:کری کرک پاتریک – جیسون ریزایگ

زبان: فارسی (دوبله)

مدت زمان: 96 دقیقه

سال تولید: 2018 میلادی

ادامه مطللب
سه شنبه 27 آذر 1397 - 20:37
بازدید : 34
دسته : بازی اندروید , ,
دانلود Clash of Clans - آپدیت بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید !

Clash of Clans – کلش آو کلنز بازی محبوب و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5.0 و بیش از 500 میلیون دانلود از پلی استور (گوگل پلی – مارکت اندروید) از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید. در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعتیادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد!

ادامه مطللب
سه شنبه 27 آذر 1397 - 20:26
بازدید : 61
دانلود بازی مستربین Mr Bean برای کامپیوتر

مستربین شخصیت کمدی و جالبی است که شهرت او در سراسر جهان پیچیده و فیلم ها و انیمیشن ها ی این شخصیت با مزه را بسیاری از ما به خاطر داریم . به دلیل محبوبیت فوق العاده ی آثار این هنرمند حرفه ای ، گیم زیبای نیز با نام بازی مستربین Mr Bean PC Game تولید شده است که به شما این امکان را می دهد تا این شخصیت کمدی را در اختیار گرفته و این بار شما کارهای بامزه ی او را انجام دهید .

بازی مستربین با گرافیکی قابل قبول و فانتزی طراحی شده است که در آن شما با 20 مرحله ی زیبا و 12 محیط متفاوت روبرو هستید که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند . نکته ی جالب بازی مستربین نمایش انیمیشن های کوتاه و طنز مستربین در حین بازی است که در نوع خود بی نظیر است . در آخر باید اضافه کنیم که امکان اجرای بازی مستربین به صورت مولتی پلیر هم وجود دارد که میتواند شما را ساعت ها سرگرم نماید .

ادامه مطللب
سه شنبه 27 آذر 1397 - 20:10
بازدید : 127
دسته : نرم افزار , ,
دانلود نرم افزار Steam

Steam  نرم افزار استیم را بسیاری از کاربرانی که به  بازی های رایانه ای علاقه دارند می شناسند . نرم افزار Steam یک برنامه ی ضروری برای اجرای بازی های شرکت Valve می باشد که مهمترین محصولات این شرکت بازی محبوب و بسیار جذاب کانتر می باشد . برنامه Steam برای اجرای تعداد زیادی از بازیهای رایانه ای و رسانه های مرتبط نظیر اخبار و تریلرها استفاده می شود.

ادامه مطللب
سه شنبه 27 آذر 1397 - 1:4
بازدید : 18
اموزش انلاین بازی کردن Human Fall Flat

بازی Human: Fall Flat یک اثر فیزیک محور است که می‌تواند چالش‌های بسیاری برای شما به ارمغان بیاورد. رویای سقوط باب با معما‌های چالش برانگیز و آزمایش‌های طنزآمیز تجربه جذابی را می‌تواند به جا بگذارد. این بازی شما را به دنیای کارتونی زیبا و قوانین فیزیک محور دقیق دعوت می‌کند. آیا شما می‌خواهید که آن درب مرموز را باز کنید یا می‌خواهید بدانید که تا چه فاصله‌ای می‌توانید اجسام را از پنجره به بیرون پرتاب کنید.

ادامه مطللب
سه شنبه 26 آذر 1397 - 23:40
بازدید : 91
دسته : بازی اندروید , ,
دانلود Soccer Stars 4.2.0 - بازی ورزشی محبوب ستاره های فوتبال اندروید !

Soccer Stars – ستاره های فوتبال یک بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های ورزشی و فوتبال از Miniclip.com مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت کاملا رایگان عرضه شده و با میلیون ها بازیکن از سراسر جهان از برترین و محبوب ترین بازی های اندرویدی به شمار می رود! در این بازی که تا به امروز حدود 100 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از محبوب ترین بازیهای ورزشی به شمار می رود ؛ شما می توانید رقیب خودتان را از میان میلیون ها بازیکن از سراسر دنیا برای تجربه ی بک بازی فوتبال رومیزی هیجان انگیز دعوت کنید! اگر دوست دارید که به عنوان یک بازیکن معروف شناخه شوید پس همین الان بازی را دانلود، نصب و اجرا کنید و در آن توپ را با قدرت بسیار بالا و جهت مناسب هدف گرفته و به حریف خود گل بزنید! شما می توانید به روش های مختلفی به بازی کردن سرگرم شوید یکی اینکه به صورت چند نفره با دیگر بازیکنان جهانی و از طریق اینترنت به رقابت و یا در مقابل دوست خود به مسابقه بپردازید و یا به صورت یک نفره و آفلاین به جمع آوری و سفارشی سازی تیم های مختلف مشغول شوید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ورزشی هستید، Soccer Stars را امتحان کنید و بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد !؟

ادامه مطللب
دو شنبه 26 آذر 1397 - 23:16
بازدید : 69
دسته : انیمیشن , ,
دانلود انیمیشن پرواز ماروین دوبله فارسی

نام اثر: انیمیشن پرواز ماروین

کیفیت: HD 720

ژانر: کودک و نوجوان

محصول: اسپانیا

کارگردان: اسپات فیلسو

نویسنده:

شخصیت ها:

زبان: فارسی (دوبله)

سال تولید:2015

مدت زمان: 76 دقیقه

خلاصه داستانحیوانات مزرعه به ماروین کمک می کنند تا پرواز کردن یاد بگیرد اما هربار شکست می خورد تا اینکه…

ادامه مطللب
دو شنبه 26 آذر 1397 - 23:10
بازدید : 40

صفحات سایت

تعداد صفحات : 3

آمار سایت

تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 1
تعداد کاربران : 2
امروز :
تعداد اعضای سایت : 2
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 88
بازدید سال : 217
بازدید کل : 634

نویسندگان

تبادل لینک هوشمند






محصولات تصادفی

امکانات وب

خبرنامه وب سایت: